Thursday, July 15, 2010

TVI EXPRESS


TVI EXPRESS kini di Malaysia!!!

Salam Satu Malaysia, Apa khabar semua? Kini gelombang baru melanda Malaysia.... Gelombang buat duit tanpa henti! YA! Gelombang TVI Express kini melanda Malaysia!!! Bersedialah anda wahai rakyat satu Malaysia!!!

Hanya dengan sekali pembayaran semur hidup dan dua orang rakan sahaja.... anda bakal mendapat USD10,000 berulang-ulang kali... ya... berulang, ulang, ulang kali..! Anda boleh mendapat dalam masa beberapa hari sahaja. Rekod sebelum ini, seorang rakyat Arab Saudi mendapat USD10,000 dalam masa 60 minit sahaja! Secara purata, seoarang yang aktif akan mendapat dalam masa 15 hingga 30 hari sahaja.. menakjubkan..!!

Berikut adalah video-video yang saya upload dari youtube ...

Tvi express di Surabaya, Indonesia.



Di tayangkan di dalam Berita terkini TVRI Jakarta, Indonesia. Di Indonesia Tvi Express telah mempunyai ahli seramai 20,000 dalam masa 2 bulan sahaja.



Tvi Express memang dah meletup di India dan Indonesia, dan sekarang telah memasuki ke Malaysia dan masih baru lagi. Di Kuala Lumpur dah tersebar tentang Tvi Express dan sekarang di tempat anda.... Bagaimana..?


Anda telah melihat video-video ahli tvi express yang telah berjaya, apa kata anda lihat-lihat pula tentang pelan pemasaran dan apa yang anda dapat bila join Tvi Express... Jom layan...

No comments:

Post a Comment